Lever topkwaliteit
Voor problemen ben jij graag de oplossing. Een echte vraagbaak. De klanten bellen voor verschillende soorten storingen en vragen, waarbij jij fantastische service levert. Kun je het zelf oplossen op afstand? Top! Lukt dat niet? Ook geen ramp. Jij maakt een afspraak voor de monteur en zorgt dat die op de hoogte is van de details. De vragen zijn uiteenlopend. Bijvoorbeeld wat je moet doen met lekkende radiatoren, met een kortsluiting in een groepenkast of dat je een offerte kunt maken voor een reparatie. Twee verschillende soorten vragen! En daar mag jij je helemaal in uitleven als innovatieve servicecoördinator. Je bent dan onder andere bezig met het:
• Beantwoorden van klantvragen en daarbij een eventuele oplossing bieden op afstand.
• Inplannen van monteurs als een storing niet meteen opgelost kan worden.
• Aansturen van servicemonteurs die door jou de vragen ‘wie, wat en waar’ niet meer hoeven stellen.
• Opstellen van facturen voor de klant.
Met jouw team een belangrijke mijlpaal behaald? Yes! Dat gaan we uitgebreid vieren. Bijvoorbeeld door teamuitjes en filmavonden. En dan gaan we weer door, op naar een nieuwe uitdaging!