Vacature

Junior Servicecoördinator

Het ondersteunen van klanten bij vragen. Van oplossingen bieden krijg jij energie. Service van hoge kwaliteit. Daar sta jij voor in. Als servicecoördinator ben je het eerste aanspreekpunt voor klanten. De uiteenlopende vragen en adhoc werkzaamheden zorgen voor variatie in je werk. Van een storing aan een warmtepomp/groepenkast tot het maken van offertes. Zie je het…

Arnhem
40 uur praktijk

Dit ga je doen als

Junior Servicecoördinator

Lever topkwaliteit

 

Voor problemen ben jij graag de oplossing. Een echte vraagbaak. De klanten bellen voor verschillende soorten storingen en vragen, waarbij jij fantastische service levert. Kun je het zelf oplossen op afstand? Top! Lukt dat niet? Ook geen ramp. Jij maakt een afspraak voor de monteur en zorgt dat die op de hoogte is van de details. De vragen zijn uiteenlopend. Bijvoorbeeld wat je moet doen met lekkende radiatoren, met een kortsluiting in een groepenkast of dat je een offerte kunt maken voor een reparatie. Twee verschillende soorten vragen! En daar mag jij je helemaal in uitleven als innovatieve servicecoördinator. Je bent dan onder andere bezig met het:

• Beantwoorden van klantvragen en daarbij een eventuele oplossing bieden op afstand.
• Inplannen van monteurs als een storing niet meteen opgelost kan worden.
• Aansturen van servicemonteurs die door jou de vragen ‘wie, wat en waar’ niet meer hoeven stellen.
• Opstellen van facturen voor de klant.

Met jouw team een belangrijke mijlpaal behaald? Yes! Dat gaan we uitgebreid vieren. Bijvoorbeeld door teamuitjes en filmavonden. En dan gaan we weer door, op naar een nieuwe uitdaging!

Dit krijg je

  • 25 vakantiedagen en 13 ATV-dagen, een perfecte balans tussen werk en vrije tijd!
  • Meteen een vast contract. Geen gedoe, gewoon zekerheid!
  • Een goed salaris dat bij je past. Jij blij, wij blij!
  • Reistijd en overwerk? Jij kiest: extra geld of extra vrije tijd. Jij bent de baas!

Dit neem je mee

Leeft techniek in jou?

 

Hoe technisch het werk ook is, het blijft mensenwerk. Jij bent het best te beschrijven als klantvriendelijk, betrouwbaar én oplossingsgericht. Als het aanspreekpunt voor klanten kan jij goed luisteren en je verplaatsten in de ander. Daarnaast beschik je als vriendelijke servicecoördinator over:

• Minimaal een mbo-4 diploma in een technische richting.
• Kennis van werktuigbouwkundige of elektrotechnische installaties en de geldende normen op dit gebied.
• VCA VOL en rijbewijs B.

Goed om te weten: dit zijn onze richtlijnen. Beschik jij over andere kwaliteiten? Die ook bij deze functie passen? Geweldig! Inspireer ons met jouw sollicitatie op deze vacature.

Dit ga je leren

Lijkt deze baan je wat?

Onze jobcoaches helpen je stap voor stap: van het eerste contact tot je eerste werkdag. Je staat er dus niet alleen voor.

Kom in contact

Stel al je vragen aan onze jobcoaches. We staan voor je klaar.

We matchen je aan de werkgever

We introduceren je bij de werkgever. En doen een goed woordje voor je.

Samen naar de sollicitatie

We helpen je bij elke stap naar de sollicitatie. Van eerste reactie tot gesprek.

Veelgestelde vragen over een 
overstap naar techniek

Twijfel je nog of heb je praktische vragen? We hebben de belangrijkste antwoorden voor je op een rij gezet. Zo weet je precies waar je aan toe bent als je kiest voor een toekomst in de techniek.

Welke garanties zijn er op werk in de techniek?

De technieksector groeit snel en heeft jarenlang vakmensen nodig, onder andere door de energietransitie. Dit betekent:

  • Veel verschillende banen, ook voor starters en overstappers zonder ervaring.
  • Doorgroeimogelijkheden en specialisaties in diverse richtingen.
  • Werkzekerheid op lange termijn in een sector waar veel mensen nodig zijn.

Bekijk alle kansen die de techniek biedt. Of neem contact op met onze jobcoaches Dat kost je niets!

Wie zijn jullie?

Wij zijn Stap in Techniek, een initiatief van Stichting Arbeidsmatchplatform. We zijn een stichting zonder winstoogmerk, opgericht door de werkgevers Alliander, Enexis, KPN, Stedin, TenneT, Van Gelder en Van Voskuilen.

Ons doel: Het tekort aan technici in Nederland oplossen door jou te helpen aan een mooie baan in de techniek

Hoe helpen jullie mij bij het vinden van technisch werk?

Wij begeleiden je stap voor stap naar een baan in de techniek, ook als je nog geen ervaring hebt. Wat we voor je doen:

  • Persoonlijk advies: We kijken samen welk technisch werk bij je past.
  • Introductie bij topwerkgevers: We brengen je in contact met bedrijven die je graag een kans geven.
  • Ervaar het zelf: Loop een dag mee of doe mee aan een workshop. Zo weet je snel of het bij je past.
  • Hulp bij jouw overstap: We helpen je bij de praktische kant van overstappen, zoals de opleiding, je inkomen en wat er allemaal bij komt kijken.
  • Gratis en vrijblijvend: Onze hulp kost je niets en je zit nergens aan vast.

Wil je weten wat we voor jou kunnen doen?
Mail ons op [email protected] of bel 085 1305 781.